בני אדם מתחלקים לשני קבוצות כשזה מגיע למעבר דירה: זו יכולה להיות תקופה מרגשת לשינוי,לרענון או אחת החוויות היותר מלחיצות ללא בעל מקצוע.עם זאת, לא משנה מה אתם מרגישים לקראת מעבר דירה, תכנון מחושב ומוקפד ושימוש בטיפים האסטרטגיים הבאים יכולים לעזור ביום המעבר והימים שלפני ואחרי – להתנהל בצורה חלקה הרבה יותר.

הטיפ הטוב ביותר למעבר דירה: היו מוכנים!

הדרך היעילה ביותר להפוך את תהליך המעבר לניהול יותר ופחות מלחיץ היא להתכונן כמה שיותר מראש (לא ניתן להדגיש מספיק את החלק המקדימה).

למי שעומד בפני רילוקיישן פוטנציאלי,בין אם במודיעין או בתל אביב יש אפשרות להכין את ביתם בצורה אסטרטגית ושיטתית.

כל אחד יכול להכין את התקציב שלו, לארגן את הפריטים שלו, לארוז במיומנות ולהגביל את כאבי הראש

הקשורים למעבר  הגדול. וככל שתיתן לעצמך יותר זמן לבצע את המשימות הללו, כך תחוו פחות לחץ לאורך הדרך.

1. תפטרו מחפצים לא רצויים

ההזדמנות הטובה ביותר שיש לכל אחד במהלך מעבר דירה היא להקטין את החפצים שלו מראש. למה? כי אתם כבר עוברים על כל פריט במהלך תהליך האריזה. ניקוי העניינים במהלך מעבר דירה גם מקל על מיון פריטים לפי מה שאתם רוצה לשמור, לתרום או למכור.

יש יתרונות משמעותיים להיפטר מחפצים לא רצויים לפני הגעת משאית ההובלה: פחות לארוז, פחות לעבור פיזית למקום חדש ופחות למצוא מקום ברגע שתגיעו לבית החדש שלכם. אל תגביל את עצמך רק להיפטר מחפצים קטנים יותר. מעבר דירה הוא הזמן המושלם לשקם או לתרום רהיטים גדולים שאולי לא ישתלבו היטב בחלל החדש שלכם.

2. הכנו צ׳קליסט מסודר עם כל מה שצריך לעשות :

רשימה מסודרת שמכילה בתוכה את כל המשימות למעבר דירה המכילה תזכורת כתובה על כל משימה שצריך לבצע לפני המעבר יכולה להיות מועילה במיוחד לשמירה על סדר. בתוך התהליך, ישנם שלבים רבים לבצע. (העסקת מובילים, רכישת קופסאות הובלה וחומרי אריזה,שכפולי מפתחות וכו׳ )

3. סמנו את הקופסאות שלכם לפרטי פרטים.

אריזה לפי חדר ותווית מתאימה היא מהלך חכם, אבל אפילו יותר חכם יהיה גם לכלול רשימה שמכילה את תוכן הקופסא בצד, קופסה שכותרתה "מטבח" יכולה להיות הרבה דברים. אתם יודעים לאיזה חדר זה נכנס, אבל מה באמת יש בפנים? תיוג הקופסאות שלך בפרטים יהפוך את מציאת מה שאתם צריכים  לנוח, יחסוך זמן ולחץ בשבועות הראשונים של המעבר ללב העיר.

 מרגישים מוכנים לעשות את המעבר לבית החדש שלכם? דברו עם מומחי ההובלה שלנו ועשו את הצעד הראשון שלכם בעזרת צוות שירות הלקוחות שלנו. 🙂

*  צוות החברה ברובו נמצא באיזור מודיעין והסביבה. לכן אנו מזמינים אתכם במיוחד, תושבי מודיעין, להנות משירות מהיר ביותר עד לביתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *